četrtek, 26. januar 2012

Utrinki življenja

Vsi samo nekaj tarnamo. Kamor pridem se najde nekdo, ki se pritožuje. Čez ljudi okrog sebe (tukaj naj pripomnim, se tudi jaz). Čez politično situacijo, pa sploh niso volili. Čez najnovejšo oddajo, pa jo kljub temu vsi gledajo. Čez slabo očiščene ceste, pa vsi so si želeli snega. Čez dež, za katerega so še včeraj prosili. Veliko se pritožujemo in tarnamo. Nekateri bolj, drugi manj.

In ker sem včeraj (in dva dni nazaj...) tudi sama imela takšno obdobje pritoževanja glede določenih stvari, ki uspejo vsak dan nekoliko zamajati moje bolj kot ne ustaljene tirnice, sem se čisto resno zamislila. Sama nad seboj. S tem ne bom dosegla ničesar. In sem se odločila, da bom v vsakem dnevu našla nekaj pozitivnih utrinkov vsakdanjega življenja. Da se ne bodo zadnji dnevi zdeli povsem zaviti v neke nevtralne sivine, sem tudi za pretekle trenutke izbrskala tisto pozitivno.
In, ne boste verjeli, veliko lepega se nam zgodi tekom dne, pa naj bo to doma, v službi, med nakupovanjem, med vožnjo...

Mojih čudovitih utrinkov, ki so očitno zleteli mimo, ko sem se jezila in pritoževala je bilo za eno veliko škatlo. :)

  • jutranji poljub, ko odhajam v službo
  • pozdrav zaspane sosede skozi okno
  • neznani voznik, ki me spusti v kolono in se pri tem še nasmehne
  • čisto odbito in skoraj nerazumljivo sporočilo, zaradi katerega se smejiš še cel dan
  • kosilo s sodelavko, po katerem se počutiš veliko bolje
  • čisto zmeden in živčen pogovor po katerem niti ne veš kaj je sogovornik povedal
  • trenutki, ko si nekdo vzame čas in te posluša
  • Snickers :)
  • večerna pot iz službe domov, ko si na ves glas prepevaš pesem, ki jo znaš do zadnje vejice na pamet
  • sprehod po Konzorciju in vonj novih knjig
  • Neruda
  • darilce, ki ga dobiš popolnoma na skrivaj (hvala še enkrat :))
  • topel tuš
  • ogenj v kaminu, ko premražen stopiš v dnevno sobo
  • razgled na hribe, ki se kopajo v zadnjih sončnih žarkih
  • sproščen klepet ob kozarcu (kozarčku) viskija
  • bratovo sporočilo in pripeta fotografija, kako se vzpenja v hribe, medtem ko jaz sedim v pisarni (brez sarkazma, res mi polepša dan)
  • telefonski pogovor s starši in napotki za pletenje
  • občutek sreče, ki te prevzame kar naenkrat
  • iskrena pohvala, kar tako mimogrede
  • povabilo na sprehod, čeprav veš, da ga boš zamudil, ker bo že temno in hladno, ko prideš domov; pa je lepo vedeti, da nekdo misli nate
  • pesem, ki jo napišeš v enem stavku in se še sam sprašuješ, ko jo še enkrat prebereš, kaj si mislil...
...in še veliko tega.

Pomislite kdaj, ko imate slab dan ali pa, ko vas nekdo malo namerno, malo zato ker pač takšen/-na je, jezi in spravlja v slabo voljo, koliko lepih trenutkov se vam je zgodilo v vmesnem času.

Vsem, ki ste se kakor koli našli v naštetem - hvala, ker delate moje življenje lepo (posebna zahvala gre pa seveda Snickersu, ki je vedno na dosegu roke in tam, ko ga potrebujem :)).

Ni komentarjev:

Objavite komentar