četrtek, 5. januar 2012

Let's talk about...me :)

Nehvaležno. O sebi vedno hočemo le dobro.

Danes me je nekaj pripravilo do tega, da sem pričela razmišljati o tem zakaj ljudje ne govorimo o svojih lastnostih, ki se jih sramujemo. Ali pa o tistih, ki nas ne prikazujejo v dobri luči. Ali pa preprosto, zakaj mislimo, da ni lepo govoriti o sebi. Saj smo vendar oseba, s katero preživimo največ časa. :)

In potem sem se domislila - katere so tiste stvari, ki bi jih sama o sebi najraje zanikala? Jih bom našla 10; brez da se popolnoma in brezpogojno razgalim.

1. Veliko in včasih brez razloga se jezim. Na vse in vsakogar. Včasih se razjezim tako, da se popolnoma tresem. Na to nisem ponosna, delam na tem. Geslo: Anger management.

2. Šale jemljem resno. Prevečkrat.

3. Moja obsesija: čokolada. Godiva, če le gre. Pojem je veliko preveč (kar pelje k naslednji točki).

4. Če je le mogoče se bom (na račun čokolade) izognila zajtrku, kosilu in večerji. In vsem ostalim zdravim obrokom. In ko že kaj pojem, imam naslednjih nekaj dni slabo vest. Hudo slabo vest.

5. Nisem si preveč všeč. Ali pa vsaj še nisem našla pravega ogledala. :) Moj nos je moja šibka točka.

6. Tudi, če vem, da nimam prav, bom trdila svoje. Ker sem prepričana, da je potrebno zagovarjati svoje stališče. Poudarjam - tudi, če sem 100% prepričana, da nimam prav.

7. Blagi do pretežni simptomi OCD-ja so stalnica... Nikoli ni dovolj pospravljeno in čisto. Črte na cesti so no-go... in ja, tako to gre.

8. Odločno preveč sanjarim. Verjetno zaradi tega, ker veliko berem.

9. Ljudi sodim na prvi pogled. Če se odločim, da mi nekdo ni všeč, me bo težko prepričati v nasprotno. Pika.

10. 24/7 sem v skrbeh. Če je z vsemi, ki so mi pri srcu vse v redu, potem pač najdem druge skrbi. Brez tega sploh ne znam. Če me vsaj enkrat v dnevu nekaj konkretno ne skrbi, je prav gotovo nekje nekaj narobe. :)


V glavnem, v 2012 imam veliko dela. Očitno. :)

Kaj pa vi, boste kaj delali na sebi v letošnjem letu? ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar