petek, 27. januar 2012

Obsedenosti in zasvojenosti

V življenju velikokrat postanem obsedena oziroma zasvojena s čim. Kar tako malo, včasih z razlogom, včasih brez posebnega razloga.

Zadnje čase sem obsedena z Lady Gaga. Ker ne sodi v čredo, ker je drugačna in ker si upa. In ker me je zasvojilo TOLE. Doziram dvakrat zjutraj, na poti v službo. In doma. In vmes. Pa kakor koli čudno je tole prebrati, ampak res mi je všeč. :) Mogoče bo kriv njen nos...

Z glasbo na splošno. S tem, tem in tem. Z Elvisem. Verjetno sem se preveč dolgo upirala.

In s Snickersom. Ga jem za zajtrk. In včasih še popoldan, po kosilu. Ker ima vse, kar človek potrebuje - čokolado, karamelo in arašide. V bistvu je popoln.

In z Nerudo. Utapljam se v njegovih verzih. Mi je žal, da ga razumem samo v prevodih.

S pisanjem. V zadnjem času sem napisala veliko. Zelo malo od napisanega mi je všeč, veliko mora še počakati na svoj trenutek.

Zasvojilo me je kaliforniciranje. Že dolgo nazaj, zato sem vesela, da so se vrnili.

Zasvojena postajam z nekim stanjem v katerem sem trenutno. Ker je tako lahko. In tako na dosegu roke. Ker je comfort zone.

In tek. Čeprav v tem tednu nisem imela prav veliko časa za to. Mislim, da je edini, ki razume tovrstno zasvojenost Murakami. :)

Pa moja čisto najnovejša zobsedenost - s pletenjem. :)


Nekatere zasvojenosti so super. Sploh s takšnimi zadevami, ki jih naštevam.
Pravijo, da if it makes you happy, it can't be that bad... :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar