torek, 5. junij 2012

Niti ne tako zelo običajen dan

Danes je en tak... pa, po eni strani prav čudovit dan. Zbudila sem se z glasbo v mislih, sončni žarki so vztrajno predirali oblake in vedno bolje jim gre. Še misel na to, da moram v službo me ni preveč motila. Med žvečenjem kruha z veliko čokoladno sirnega namaza sem še stotič prebrala tale tekst, ki si ga je sposodila že moja draga Barbara in tokrat si ga jaz sposojam od nje. Tekst ni tako zelo nov, da ga ne bi že kdaj prebrali, če pa ga še niste, priporočam. Lepo napisano. Nekateri znajo.
Neka pozitivna energija je bila v pisarni že zjutraj, takoj ko sem stopila skozi vrata. Hvala M. in J., ker sta povečala moj nasmeh in dodala k današnji meri dobre volje. Očitno vpliv polne lune popušča na vseh področjih.
Pretekli konec tedna so mi lepšali nekateri izjemni posamezniki. Hvala vam; za salsa night, za super sobotni večer ob pivu, vinu in pogovoru, za fotošetnjo in kosilo in za fajn nedeljski glasbeno obarvani večer. Super ste.
V bistvu vas je ogromno, ki bi si zaslužili najglasnejši hvala, za trenutke v mojem življenju in za to, ker sem zaradi vas lahko tisto kar sem.

Ne želim, da bi ljudje okrog mene postali samo nekdo. Kar mimogrede nekdo, ki si ga nekoč poznal (danes slišano velikokrat, povsod je). Razen tistih, ki me vlečejo k dnu. In tistih, ki se sami odločijo, da bodo šli. In, če imaš ljudi rad, jih seveda pustiš. Godspeed.
In trenutno jih je veliko, ki bi jih ujela v stekleno posodo z ustavljenim časom in jo postavila, skupaj s sabo, na polico. Ker bi si želela tako močne in dobre zasedbe prav do tja, kjer se bom na nekem pragu poslovila od njih in krenila proti večnosti.

In, ko misliš, da ne more biti boljše, dobiš klic. Za pivo popoldan.
Vedno bolj verjamem, da kar daš dobiš... enako je z energijo. Če daješ dobro, prejemaš dobro.

Ah, hvaležna, neizmerno. Karma, to you too, for not being a total bitch. ;)

Sobotno poležavanje v travi :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar