ponedeljek, 21. maj 2012

Lajkam

Lajkam. Ena takšna grozna beseda, da me zmrazi, ko jo vidim, kaj šele izgovorim. Ampak, priznam, uporabljam jo. Lažje kot všečkam, ki sem jo opazila kot prevod tujejezične izvedbe. Niti eno, niti drugo. Ampak tokrat pa takole, jo namerno uporabljam v naslovu. Ker v eni besedi pove, da mi je vse tole spodaj všeč. Da me v zadnjem času navdihuje. Da se mi prestavlja po mislih.
Kaj mi je torej všečnega (pa seveda ni nujno novo in sveže, lahko le reciklirano, predelano ali pa na novo odkrito)?

  • Ker je fajn. Ker je nekaj tako domačega v tej pesmi. In ker je ona super.
  • Batman. Ne zato, ker ima bleščečo črno obleko, v kateri je videti popoln. In ne zato, ker vozi noro dobre mašine. In tudi ne zato, ker je njegov "brlog" poln gadgetov, ki bi jih imela tudi sama. Zato, ker je ikona. Ker sem brala stripe, videla vse filme in priznam, vse mi je všeč. Film šele prihaja k nam, ampak se ga veselim.
  • Tale spletna stran. Ker jo bom najbrž pogledala prav vsak dan, kot sem jo vsak dan do sedaj, odkar sem pred kratkim zanjo izvedela.
  • Z mojim novim hobijem povezano je tudi to, da mi je všeč točno tale obleka.
  • Marty razlaga zadeve precej enostavno, da je tudi takšnim kot sem jaz večina stvari precej jasna. Nekaj ur z njim na ekranu vašega računalnika, pa boste že lahko kaj tudi sami zaigrali.
  • Nekaj verjetno zaradi moje obsedenosti s pajki. Nekaj zaradi gospodične, ki ve kako se te stvari delajo. Veliko pa zato, ker so pač preprosto čudoviti. Na žalost sem jih zamudila in iz srca privoščim ušesom (in osebi, ki se jih drži), ki jih krasijo.
  • Verjetno bi po nekaj urah želela, da jih ne bi imela na nogah. Verjetno bi na tihem preklinjala, ko bi v njih šla od avta do pisarne. Ampak bi jih prav z veseljem nosila. Kakšne takšne, v rdeči.
  • Dita. Ker je tako čudovita. Ne morem reči, da je klasična lepotica, pa se mi zdi vseeno čudovita. Ker so njeni lasje videti kot svila in njena koža kot najbolj fin porcelan. Ker počne stvari, ki odvračajo puritance, čeprav si jo na skrivaj ogledajo. Ker je drzna. In tako ženstvena.
  • Ni čisto v mojem stilu, niti ni prave barve. Ampak mi je res všeč. Bo mogoče zaradi jabolka. Še razmišljam ali bi ga imela ali ne.
  • Pa za konec še Laka. Noben presežek. Ampak všečno. Ker bi včasih koga res vprašali "sve i svašta", pa nam zmanjka domišljije. In ker bi nekatere ljudi vedno želeli z enako intenzivnostjo. Tudi, če bi življenje recimo ponavljali večkrat. Kar tako.

Je pa nekaj česar absolutno ne lajkam. Moje današnje počutje. Glavobol. Vrtenje. Kašljanje. Slabost. Se počutim kot bi imela hudega mačka po eni neprespani noči. In bi lahko rekla, da sem si sama kriva. Pa ga nimam. In si nisem sama kriva, zato mi tudi ni všeč tole.

Kljub aprilskemu vremenu v  koncu maja - naj vam sije sonček. Ali sončki. Le, da vam bo fino in toplo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar