četrtek, 10. januar 2013

Prisilno počivanje

V tem tednu sem prisiljena v počivanje. Ker sem spregledala stopnico. Kdo bi si mislil. Menda se doma zgodi večina takšnih nesreč in niti slučajno nočem vedeti kaj bi bilo, če ne bi z glavo čisto slučajno zgrešila stopnice. Ali pa živela sama in imela 20 mačk. Kakšno pojedino bi imele, ko bi se jaz ubila na stopnišču. Grozljivka.
No ja, od ponedeljka naprej hodim po stopnicah zelo počasi in previdno.
Torej, počivam. Malo ležim na kavču, gledam televizijo, preberem vse bloge, ki jih spremljam, naredim vmes tudi kaj za službo, da se ne počutim popolnoma nekoristne, opazujem kako se na policah nabira prah, kako bi bilo nujno potrebno posesati v tistem skritem kotu za mizo, pomiti okno v kuhinji... Ja, kavč je super prostor za iskanje napak v stanovanju ali hiši. Ampak, vse to bo moralo pač malo počakati.

V tem času poležavanja na kavču sem se navdušila nad marsičem, na kar sem naletela med brskanjem po spletu. In ker se mi nikoli ni težko navdušiti nad nakitom in kamni in črno barvo, je tole TUKAJ prav neverjetno dobra kombinacija vsega trojega. Resnično. Poročni prstan? Hell no, takšnega želim brez poroke. In ta lepotec tukaj. Ne vem sicer kaj imajo zaroka in vampirji in še ostalo kar je napisano, opravit s tem prstanom, meni se zdi lep.
Naletela sem še na cel kup glasbe, dobrih knjig, gadgetov in podobnega. Tole bom kupila. Samo zato, ker mi je všeč. :) Da niti ne govorim kako kul je tale polica. :)

Zadnji čas, da bo konec bolniške, da se spomnim kako dolgo moram delat za kakšno od teh stvari. Ne, bo dovolj že tudi, če se samo spomnim...

Mislim, da sem ravno postala malo slabše volje. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar