četrtek, 4. oktober 2012

Puding iz Chia semen. Z nekaj dodatki.

Moj zajtrk. Čisto posrečen in poseben. In prav prijetnega okusa.

Chia semena najbrž že poznate. Če ne, pa tudi nič hudega. Jaz sem zanje slišala šele pred kratkim in se spraševala o uporabnosti. In o tem s čim jih zmešati, da bi bila čim bolj okusna in da bi dobila kar največ od njih. Navdušena sem bila nad naborom idej in receptov, ko sem malo pobrskala po medmrežju.

In, ker mi je bil moj današnji zajtrk res všeč (čeprav juhe z lososom in ene fine sladice za kosilo ne more prav nič premagati), delim recept tukaj, da ga bo mogoče še kdo preizkusil.


Torej, takole;

v posodi sem zmešala približno 50 g chia semen, malo več kot 1 dcl mandljevega mleka, dve žlički bio čokolade v prahu, dve žlički tekočega domačega medu, malo cimeta in malo kokosove moke. Potem pa sem posodico zaprla in jo postavila za približno 45 minut v hladilnik. Zadeva se je nekoliko strdila, okus pa je puding imel predvsem po cimetu. Všečno. 

Original, oz. različico recepta najdete tukaj. Načeloma nisem pristaš nekih veganskih in vegeterjanskih zadev, ker zame je pravi obrok še vedno iz mesa, ampak tole mi je bilo res všeč. 

(če bi tehnologija sodelovala, bi bila tukaj slika njami pudinga v skodelici, skupaj z mojim super kozarcem za vodo :))

Dober začetek dobrega dne. Kaj več si pa sploh še lahko želim? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar