ponedeljek, 4. maj 2009

Gripa, literatura in drugo kar še moram vedeti, preden grem...

Na koledarju sem pričela delati križce in se veseliti odhoda. In potem je prišla gripa; nova, prašičja,... kakršna koli že. Ne vem, kaj lahko verjamem medijem, ki si včasih dovolijo nekoliko preveč, ampak glede na to, kakšna panika je vladala, sem se pošteno ustrašila. Še danes je vsaka, prej srečna, misel o potovanju povezana z gripo. Zato je na mojem seznamu svtari za sabo pristala še kakšna steklenička razkužila več. :) Ker pa sem že konec januarja prebolela ne preveč prijetno gripo, ki je pustila posledice na srcu, se sprašujem, če mogoče ni bilo to to, v bolj okrnjeni obliki...
Kakorkli že, še vedno prebiram literaturo povezano z mojim potovanjem. V zadnjem Nedelu je krajši prispevek o Ekvadorju. Malo me je zmotil naslov, ker je nekoliko stereotipen; Vulkani, panamski klobuki in krompir. Se pa že veselim, da preverim, če je res tako. :)

Medtem, ko se jaz še vedno samo pripravljam in si predstavljam kako bo, če bo... so moji sošolci že na poti in se potepajo po Maroku. Srečno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar